Send din enhed med post - nemmere bliver det ikke

Vi har gjort det nemt, trygt og sikkert for dig, at sende din enhed til os med posten. Udfyld formularen og send din enhed til os. Vi reparerer, og sender almindeligvis din enhed retur til dig, samme dag vi modtager den. Ved spørgsmål kan der altid rettes henvendelse til Green Kundeservice.

Trin 1 - Udfyld formular

Udfyld alle felter i formularen. Det er vigtigt, at alt udfyldes fyldestgørende for at lette ekspeditionen og derved hele reparationsprocessen. Du modtager en bekræftelse af din reparation via e-mail.

Trin 2 - Send din enhed

Du modtager, udover en reparationsbekræftelse, en pakkelabel via e-mail. Det er vigtigt, at du pakker din enhed forsvarligt ind når du sender den til os. Vi kan følge pakken via T&T og din pakke er altid forsikret hos os.

Trin 3 - Vi reparerer

Hvis vi har de respektive reservedele på lager, hvilket vi har i 95% af tilfældene, reparerer vi din enhed samme dag. Du vil blive kontaktet af os med henblik på eventuel yderligere diagnose af din enhed samt betaling.

Trin 4 - Vi sender retur

Når din enhed er færdigrepareret sender vi den retur til dig. Vi sørger naturligvis for, at den pakkes samt sendes forsvarligt. Du får en e-mail fra os, når vi har sendt din pakke, med blandt andet T&T informationer.

{formbuilder:34910}