Spørgsmål og svar

I vores FAQ herunder får du svar på de gængse spørgsmål om vores service. Vi giver dig desuden tips til fejlfinding og reparation af iPhones, MacBooks, iMacs, iPads og Apples andre produkter. Hvis du du ikke har fået besvaret dit spørgsmål, kan du altid kontakte os på 70 34 56 70 eller skrive til hej@green.dk

Pricing

9 ud af 10 af vores reparationer er overstået på under 30 minutter. Reparation af iMacs og MacBooks kan dog være mere kompliceret, og derfor kræve op til et døgn.

Nej, hos Green behøver du ikke at lave en tidsbestilling. Ved at booke din reparation i forvejen undgår du dog køen – og er sikker på, at vi har alle nødvendige reservedele klar på lageret.

Vi har butikker i hhv. København og Roskilde, du finder os her:

  • Købmagergade 59, 1150 København K
  • Algade 34, 4000 Roskilde

Som Apple Service Provider (ASP) er vi et værksted, autoriseret af Apple til reparation og service af deres iPhones, MacBooks og andre produkter.

Ja. Som autoriseret værksted er din telefon stadig dækket af din garanti efter vores reparation. 

Derudover tilbyder vi altid 24-måneders garanti på alle reparationer. Garantien dækker ikke selvforskyldte skader, såsom tab, væskeskade m.v.

Ved visse reparationer kan det være nødvendigt for vores teknikere at have adgang til din mobil eller tablet for at test, at enheden virker. Vi vil hellere teste dem forinden, så vi undgår at overse eventuelle fejl eller problemer.

Al din data og personoplysninger behandles i overensstemmelse med persondataloven. For at være forsigtig, kan du også lave en sikkerhedskopi, og derefter nulstille din enhed inden din reparation.

Ved de fleste reparationer er det ikke nødvendigt for os at nulstille eller slette indholdet på din iPhone/iPad under en reparation.

I sjældne tilfælde kan det dog være nødvendigt at gendanne enheden. Derfor beder vi dig altid om at lave en fuld sikkerhedskopi inden en reparation. Green er ikke ansvarlige for tab af data. Så husk altid at lav en sikkerhedskopi.

Du kan lave en sikkerhedskopi af din iPhone/iPad ved at bruge iCloud eller din computer.

Læs hvordan på Apples hjemmeside.

Du kan nulstille/slette alt indhold på din iPhone/iPad i dine indstillinger.

Læs hvordan på Apples hjemmeside.

Dit modelnummer fortæller dig, hvilken iPhone du har. Du finder dit modelnummer på bagsiden af din iPhone (iPhone 7 eller ældre) eller ved din simkortholder (iPhone 8 og nyere.)

Alternativt, kan du se dit modelnummer under Indstillinger / Om.

Herefter kan du sammenligne dit modelnummer med listen på Apples hjemmeside.