FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Få svar på dine spørgsmål forneden
1

Hvordan foregår det i butik?

Når du kommer ind i vores butik, vil vi oprette din enhed i vores system og køre gennemgående diagnoser af den.

Herefter vil vi fremsende et tilbud på reparationen.

Når tilbuddet er godkendt, så reparerer vi din enhed.

2

Hvor hurtigt reparerer i en iPhone?

Vi bestræber os på at reparere alle enheder inden for 60 minutter, dog kan der forekomme forsinkelser grundet manglende reservedele eller andet.

Vi gennemfører dog 95% af alle vores reparationer inden for 60 min.

3

Hvor finder jeg jeres værksteder?

Vi har butikker i hhv. København, du finder os her:

Østerbrogade 140, 2100 København S

4

Vil indholdet på min iPhone/iPad blive slettet under reparationen?

Ved de fleste reparationer er det ikke nødvendigt for os at nulstille eller slette indholdet på din iPhone/iPad under en reparation.

I sjældne tilfælde kan det dog være nødvendigt at gendanne enheden. Derfor beder vi dig altid om at lave en fuld sikkerhedskopi inden en reparation. Green er ikke ansvarlige for tab af data. Så husk altid at lav en sikkerhedskopi.

5

Hvordan laver jeg en sikkerhedskopi?

Du kan lave en sikkerhedskopi af din iPhone/iPad ved at bruge iCloud eller din computer.

Læs hvordan på Apples hjemmeside.

6

Hvordan nulstiller jeg min iPhone/iPad?

Du kan nulstille/slette alt indhold på din iPhone/iPad i dine indstillinger.

Læs hvordan på Apples hjemmeside.

7

Hvordan genstarter jeg min iPhone?

Oplever du problemer med, at din iPhone ikke reagerer eller er gået i sort.

Se vores guide til hvordan du genstarter din iPhone.

8

Hvordan nulstiller jeg min MacBook?

Læs vores indlæg omkring hvordan man nulstiller sin MacBook.

9

Hvilken iPhone har jeg?

Dit modelnummer fortæller dig, hvilken iPhone du har. Du finder dit modelnummer på bagsiden af din iPhone (iPhone 7 eller ældre) eller ved din simkortholder (iPhone 8 og nyere.)

Alternativt, kan du se dit modelnummer under Indstillinger / Om.

Herefter kan du sammenligne dit modelnummer med listen på Apples hjemmeside.

10

Hvad er prisen for en Samsung reparation hos Green?

Prissætningen for en Samsung reparation afhænger af den specifikke opgave og det nødvendige udstyr og reservedele. Du kan kontakte os på 70603470 eller sende en mail til hej@green.dk, så kan vi give dig en pris på din specifikke reparation.

11

Hvilken type Samsung reparationer udfører I hos Green?

Vi udfører mange forskellige Samsung reparationer, herunder reparation af skærme, kameraer, batterier, knapper og mere. Kontakt os for at høre, om vi kan hjælpe med netop din reparation.

12

Bruger I originale reservedele til Samsung reparationer hos Green?

Ja, vi bruger altid originale reservedele til vores Samsung reparationer for at sikre den bedste kvalitet og holdbarhed.

13

Hvor længe tager en Samsung reparation hos Green normalt?

En Samsung reparation hos Green tager normalt 60 minutter.

14

Hvornår har green åbent?

Vi har åbent alle hverdage 10-18 og lørdage fra kl. 10-16.

15

Kan jeg få lavet en Samsung reparation samme dag, jeg kontakter jer?

Vi gør vores bedste for at tilbyde Samsung reparationer samme dag og det bliver de ofte, men det afhænger af vores aktuelle belægning. Det anbefales derfor at bestille en aftale på forhånd for at sikre, at vi har plads til din reparation.

16

Kan jeg få et tilbud på en Samsung reparation, inden jeg beslutter mig for at få den udført hos Green?

Ja, du er velkommen til at kontakte os på 70603470 eller sende en mail til hej@green.dk, så kan vi give dig et tilbud på den ønskede reparation.

17

Kan jeg følge med i status på min Samsung reparation hos Green?

Ja, du kan følge med i status på din reparation ved at kontakte os på 70603470 eller sende en mail til hej@green.dk. Du kan også følge med i status på vores hjemmeside.

18

Vil indholdet på min Samsung blive slettet under reparationen?

Det er muligt, at indholdet på din Samsung bliver slettet under reparationen, hvis det er nødvendigt at fjerne eller erstatte dele af enheden for at udføre reparationen. Det anbefales derfor altid at lave en sikkerhedskopi af dine data, inden du indleverer din enhed til reparation.

19

Hvordan laver jeg en sikkerhedskopi på min Samsung enhed?

Der er flere måder, du kan lave en sikkerhedskopi af dine data på din Samsung enhed. Her er to muligheder:

 

Via Samsung Cloud:

Gå ind i Indstillinger > Konto og sikkerhed > Samsung Cloud.

Vælg den enhed, du vil sikkerhedskopiere.

Vælg de data, du vil sikkerhedskopiere.

Tryk på “Sikkerhedskopiér nu”.

 

Via Google Drev:

Installér Google Drev-appen på din Samsung enhed.

Åbn appen og log ind med din Google-konto.

Tryk på “Menu” (de tre horisontale linjer) i øverste venstre hjørne.

Vælg “Indstillinger”.

Vælg den enhed, du vil sikkerhedskopiere.

Vælg de mapper, du vil sikkerhedskopiere.

Tryk på “Start sikkerhedskopiering”.

20

Hvordan nulstiller jeg min Samsung enhed?

Sørg for, at din enhed er slukket.

Tryk på “Volume op”- og “Home”-knappen samtidigt og hold dem inde.

Når Samsung-logoet vises, slipper du “Home”-knappen, men fortsætter med at holde “Volume op”-knappen inde.

Når Android-systemgendannelsesmenuen vises, slipper du “Volume op”-knappen.

Brug “Volume op”- og “Volume ned”-knapperne til at navigere til “Slet alt/gendan fabriksindstillinger” og tryk på “Power”-knappen for at vælge den.

Brug “Volume op”- og “Volume ned”-knapperne til at navigere til “Ja – slet alt brugerdata” og tryk på “Power”-knappen for at vælge den.

Vent, indtil genindstillingen er færdig. Din enhed vil nu genstarte.